    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: je*any mbank
    Date: Tue, 9 Dec 2014 13:34:41 +0100

    Dnia Tue, 9 Dec 2014 12:55:13 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Trzeba przeczytać stronę do końca a nie wybierać tego, co się wydaje być tym
    > czego się szuka :).

    Mało przeczytać - nawet jak NIC nie ma, to należy pojeździć myszą po
    całej stronie - a nuż się coś znajdzie (przykład: "dostosowanie paska
    finansów do swoich potrzeb", po wejściu na te opcję nic, nawet
    kolorystyka, nie wskazuje na to, że cokolwiek można zrobić. Dopiero jak
    "się najedzie myszą" to kolor linii robi sie w inversie i pojawia się
    napis "modyfikuj").

    > Czyli co?
    > Nie mogę sobie wszystkich różnych opłat za syna zgromadzić razem pod jego
    > imieniem z jasnym opisem

    Czyli tak naprawdę brakuje Ci opcji grupowania odbiorców przelewów. Może
    jednak jest, a tylko my nie potrafimy znaleźć? Może ktoś coś wie?

    > Czyli ostatnie co mnie trzymało przy mBanku (jestem z tych pierwszych) mi
    > zabrali.

    A mnie rozbawia możliwość robienia przelewu na fejsa, na komórkę oraz
    nazywanie odbiorcy przelewu moim "kontaktem". Po kliknięciu opcji
    przelew mam smutny komunikat, że nie mam ulubionych odbiorców, oraz że
    mogę dodać nowy kontakt lub dodać znajomych z fejsbuka. A ja chcę tylko
    zrobić przelew... ;->

    Trudno, jestem staroświecka i nie jestem już 'targetem' mBanku. I muszę
    się z tym pogodzić.

    Aczkolwiek jedno muszę odszczekać i oddać im sprawiedliwość - w
    ustawieniach jest możliwość odłączenia ikonki mGra ;)

    PS. Bardzo przyjazne (moim zdaniem!) grupowanie odbiorców ma Meritum.

    --
    Imka