  • Data: 2009-07-22 09:55:58
    Temat: Re: jedno okienko - suplement
    Od: TT <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski napisał(a):

    > Z odrobiną dobrej woli i niewielkim wysiłkiem znajdziesz. Ja zrobiłem tak:
    >
    > Google->"jedno okienko" ENTER

    Ale nie chce mi się szukać tego cytatu w google. Wiem, że tak właśnie
    mogę, bo tak robiłem. Nie kumam dlaczego nie możesz wkleić namiaru na
    artykuł (wystarczy nacisnąć CRTL+C i CRTL+V). Z podanym linkiem jest
    milion razy szybciej niż szukanie w google, a czasu w nadmiarze nie mam.
    Istnieje też ryzyko, że znajdę inny artykuł z podobnym cytatem.

    No skoro już coś cytujesz, to kultura nakazuje podanie źródła cytatu
    (wszyscy tej etykiety przestrzegają, a Ty nie).

    TT.