  • Data: 2009-11-08 07:19:40
    Temat: Re: jednogroszówkami ....
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl>
    news:424e.00000227.4af5cb12@newsgate.onet.pl

    > obserwowałem dojrzewanie Netto do obsługi kart

    Netto dojrzało, Kaufland wręcz wydoroślał (zniesienie limitu kwotowego przy
    płatności kartą), Lidl podobno dojrzewa, tylko jakoś Biedrona nie chce
    dorosnąć a szkoda.
    Najgorsze jest to, że jakiś czas temu Biedrona przejęła sieć Plus, w której
    to były terminale płatnicze. Aby było jeszcze fajniej ww. sieci można było
    płacić kartą chyba od 1 zł! :D Pamiętam doskonale jak z jakieś dwa lata temu
    w czasie urlopu spędzanego w PL, poszedłem do Plusa z rana po bułeczki. Daje
    pani kasjerce 100 zł a bułki kosztowały coś 1.3 :) Zapytała się czy nie mam
    drobnych. Odpowiedziałem, że drobne mam tylko na karcie płatnicznej. Na
    twarzy kasjerki pojawił się uśmiech a z jej ust padła propozycja: "to może
    pan zapłaci kartą, nie mamy limitu kwotowego" - ehh nawet nie wiecie ile
    Pluszak wtedy zyskał w moich oczętach, a szybkość transakcji? - wręcz
    poezja. Potem nawet za najmniejsze pierdoły płaciłem kartą w Plusie.
    Kasjerki i ja były zadowolone ;) Niestety Biedrona (która o dziwo też ma
    dobre bułeczki, takie jak były w Plusie) już nie daje mi tyle radości jak
    przyjeżdżam na stare śmieci do PL, a tym samym zawsze jak do niej idę po
    bułeczki mam ze sobą miedziaki.

    Pozdrawiam.