    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Date: Sun, 8 Nov 2009 16:41:29 +0100

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:424e.00000220.4af5bb7d@newsgate.onet.pl...

    > Biedronka nie akceptuje kart płatniczych
    > jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
    > codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
    > karty a następnie płacenia jednogroszówkami
    > mogłaby przekonać właścicieli do akceptacji kart?

    Jest inny sposób bardziej odczuwalny dla właścicieli i mniej wkurzający
    innych klientów.

    W sklepie kupujesz towary na wagę - wędlinę w plasterkach itp., po czym
    przy kasie z powodu niemożności zapłaty kartą zostawiasz towar i wychodzisz.
    Sądzę, że jeden dzień takiej zorganizowanej akcji uświadomił by
    właścicielom, że warto akceptować karty.

    Zresztą już kilka razy testowałem w swoim intermarsche gdzie notorycznie
    terminale są uszkodzone, a raczej łącza. Bo jak padają to zawsze wszystkie,
    problem z tym, że padają nagminnie.
    Na sugestię pani, że mogę wybrać gotówkę w bankomacie (który znajduje
    się w sklepie) zawsze odpowiadam, że jak już muszę się pofatygować po
    gotówkę, to pofatyguję się 150 m. dalej do tańszej biedronki.