  • Data: 2009-11-08 16:39:19
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronk
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    news:hd6q3h$9u9$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To ty chyba z Poznania jesteś, jak różnica 2 groszy powoduje pustki w
    > sklepie. Rozumiem, że 20 groszy na bułce to już dość widoczna różnica, ale
    > 2 gr.... bez jaj.
    > Nawet gdyby taka biedronka podniosła ceny o 2% i np. ser paczkowany
    > kosztował by 5,61, zamiast 5,50 zł, to większość by tego nie zauważyła.

    Jedna bulka 2 grosze roznicy, 10 bulek 20 groszy roznicy. po kilku dniach za
    roznice mozna kupic juz bulke.
    Kupujac bulki kupuj sie tez cos do tej bulki... i kolejne roznice 2gr...
    W przeciagu jednego zakupu roznicy nie widac ale w skali miesiaca czy roku
    owszem!
    Oszczedzanie ma na celu szczedzanie a nie machanie reka na 2 grosze... bo
    najwiecej sie wlasnie traci przez machniecie reka na te "2 grosze". Jeszcze
    raz przympominam, czy bank podaruje ci 1 grosz? Sjkoro bank sotusje polityke
    bezwzglednego trzymania sie ceny i wartosci to dlaczego ludziom wmaiwuia
    sie, ze 2 grosze wiecej to nic?