  • Data: 2022-03-01 09:16:56
    Temat: Re: jeśli chcesz pomóc Ukrainie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 22:17:16 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > www.bild.de/video/clip/bild-tv/tag-5-im-ukraine-krie
    g-bild-experten-erklaeren-frontverlauf-79300160,auto
    =true.bild.html

    Coś konkretnego chciałeś przekazać?
    Filmu nie widziałem, ale może są na nim ręczne wyrzutnie hellfire'ów?
    Niezły kawał chłopa musi być z takiego piechociarza, hellfire waży 45kg.
    Dawno temu chłop przywoził ziemniaki na Tarchomin, chyba jeszcze Żukiem - twardy był,
    wielkości taki mniej więcej jak ja (mogłem mieć z 15 lat), ale 50kg worek na plecy
    wziął i do piwnicy nam zaniósł.