eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga InteligowcyRe: jestem za - a nawet przeciw ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jestem za - a nawet przeciw ;-)
    Date: Fri, 14 Mar 2003 15:41:49 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <b4spif$dc1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b4sfdt$qrq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1047652752 13697 212.244.187.3 (14 Mar 2003 14:39:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Mar 2003 14:39:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:231651
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik e...@p...onet.pl napisał:
    >>Jak tak sie boisz, to wystarczy ze po rozmowie z konsultantem dokonasz
    >>jakiejkolwiek operacji wymagajace kodu w intennecie, SMSem lub WAPowo.
    >>System zawsze pyta o kolejny kod, wiec jesli konsultant kodu nie
    >
    > No wlasne. System pyta zawsze o kolejny kod... A jesli nie zawsze?
    > A moze ja sobie tylko tak teoretyzuje?

    Zawsze. Przynajmnie mnie, a miele juz 3 karte.

    >>A co do takich samych kart kodowych to nie wiedze problemu.
    >
    > Chyba nie tyle nie widzisz, co nie zrozumiales. Podstawowy problem to ten, ze
    > przypadek z podwojna karta dowodzi znow (delikatnie mowiac) wadliwosci procedur
    > i bezpieczenstwa przechowywania kodow w samym banku (nazywa sie to-to ryzyko
    > operacyjne i jest nieslusznie czesto lekcewazone)

    Dalej nie widze. I co wiecej nie widze zadnego problemu w tym, ze ktos
    dostal taka sama karte. To nie ma na nic wplywu. Chyba ze podasz
    _konkretny_ przyklad kiedy otrzymanie takiej samej karty jest
    _prawdziwym_zagrozeniem_ dla klienta. Wtedy zauwaze.

    Co do wysylki kart, to pewnie ida z jakiejs puli (ktora nie jest
    nieskonczona) i prawdopodobnie nikt nie kontroluje kto jaka karte
    wczesniej dostal (bo niby po co). Co prawda pula powinna byc tak duza,
    zeby karty zaczely sie powtarzac najwczesniej po kilku latach, ale to
    bardziej kwestia dbania o dobre samopoczucie klienta (z czym w Inteligo
    i innych bankach jest marnie), a nie bezpieczenstwa jako takiego.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.03.03 19:54 LMB

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1