  • Data: 2002-06-18 19:01:45
    Temat: Re: juz tego nie rozumiem (VC MULTIBANK)
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> wrote in message
    news:ael8sv$5h7$1@news.tpi.pl...

    > Dokładnie tak to działa ;)) Niestety Multibank nie jest bankiem
    elastycznym
    > i jeśli istnieje warunek wpłata 1000 zł to ma być dokładnie 1000 zł i już.
    > Ani złotówki mniej!

    E, tam. Cos mi sie wierzyc nie chce. Jak skladalem wniosek o kredyt,
    zadeklarowalem kwote miesiecznych wplywow x, Multi dodal wszystkie wplywy na
    rachunek z 3 m-cy posiadania przeze mnie konta, podzielil przez 3 (widzialem
    ich kalkulacje dolaczona do dokumentow), poniewaz ów iloraz byl nieco
    wiekszy niz x, kredyt dostalem bez problemu i nie mialo znaczenia, ze w
    jednym m-cu wplynelo mniej niz x ani to, ze wplywy mam w "kawalkach".

    Pozdrawiam
    Rafal