  • Data: 2003-07-15 18:08:50
    Temat: Re: k mieszkaniowy ale gdzie?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wszystko ok, tylko, że jak z babką gadałem to mówiła mi, że 5 a nawet 6
    krotność wpływów, więc może stąd takie moje zdziwienie kiedy dostałem x
    2...... Poza tym jestem klientem od 5 lat !!! więc chyba mam jakieś tam
    niepisane prawo czuć się niedopieszczony :) a do tego moi znajomi w innych
    bankach ze słabszymi wpływami dostają bez problemu dużo więcej, np Lucas czy
    Bank Śląski