    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kara za parkowanie
    Date: Fri, 05 Jan 2007 17:26:08 +0100

    > A dlaczego po prostu nie zapłacić?
    > KJ

    bo lepiej kombinowac...

    jezeli auto jest na kredyt to powinno byc zarejestrowane na Ciebie
    przy leasingu auto jest wlasnoscia leasingodawcy i on widnieje jako
    wlasciciel

    cos sie zatem nie zgadza

    w kazdym razie policja/us uzyska info kto popelnil wykroczenie, rownie
    dobrze moglbys ukrasc paliwo ze stacji, wiec lepiej zaplac te 47 zl, bo
    chyba nie uwazasz, ze jestes niewinny

    pozdr.
    RobertS