eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikartaRe: karta
  • Data: 2012-12-22 00:05:00
    Temat: Re: karta
    Od: "[sas]" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 21.12.2012 o 18:47 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > niech sobie robi. wazne, zeby nie wydawal twojej kasy.
    > dlatego uparcie za kazdym razem bede powtarzal:
    > do zakupow uzywa sie kart kredytowych. Debetowe oprawia sie w ramki.
    >
    > bezpieczenstwo twoich pieniedzy jest takie jak umowa, ktora cie wiaze z
    > bankiem.
    > To nie twoj biznes jak bank sie bedzie zabezpieczal aby go nie okradli.
    >

    Znam zasadę działania KK i KD, ale wytłumacz mi proszę, czym różni się
    utrata np. 100 zł z KK i z KD poza tym, że z debetowej schodzi mi to od
    razu z rachunku, przy KK zmniejszy się dostępny limit.

    W przypadku utraty karty i dla KK, i dla KD można liczyć na to, że bank
    uzna reklamację i po N dniach zwróci mi kasę. Jeśli reklamacji nie uzna,
    to co prawda z opóźnieniem, ale przecież 100 zł z KK też będę musiał
    spłacić. Proszę o wyjaśnienie co masz na myśli.

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1