  • Data: 2003-12-17 22:09:01
    Temat: Re: karta Citibank -BP
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Nie. Wyjdzie kiepskie ubezpieczenie. zazwyczaj masz ubezpieczenie od
    > zewnętrznej firmy, z którą się bujasz, a bank chce kasę.

    Akurat tak nielubiane przez ciebie PKOBP ubezpieczenie ma wlasne...

    I z punktu widzenia umowy i regulaminu karta PKOBP jest (moze byc, jak
    wykupisz ubezpieczenie) dosc podobna do karty Citi.

    A jesli Citi ma "przyjazniejsze klientowi" procedury, to swietnie,
    tylko szkoda, ze zapisane tylko w wewnetrznych instrukcjach...

    MJ
    PS. Ale zeby nie bylo watpliwosci - sam mam karte Citi. A w PKO nie ma
    podgladu operacji na karcie przez internet...