  • Data: 2009-04-21 15:12:26
    Temat: Re: karta Furora Lukasa
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:

    > Co do tych ekstra-promocji (np. obecnej promocji - 6% za zakup artykułów
    > budowlanych, wyposażenia mieszkań i podobnych) nie jest dla mnie do
    > końca jeszcze jasne czy działa to tylko u partnerów albo
    > quasi-partnerów, czy też działa rozpoznawanie merchanta po MID. Mam
    > jednak wstępne podejrzenia, że nie jest to do końca tylko rozpoznawanie
    > po MID, ale to się okaże w najbliższych tygodniach.

    Ja nigdy nie myślałem, że cashback 1% jest od wszystkich zakupów. A co
    do 6% to na razie kupowałem dwa razy jakieś w sumie pierdoły - raz w
    Castoramie i raz w Leroy Merlin - naliczyli jak trzeba wszystko.
    Ale że szykuje mi się mały remont to mam nadzieję, jeszcze parę razy te
    6% dostać z powrotem.

    Pozdrawiam
    O.