  • Data: 2009-04-21 15:08:09
    Temat: karta Furora Lukasa
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym przestrzec tych, którzy być może podobnie jak ja myślą, że
    cashback 1% na tej karcie jest naliczany od wszystkich zakupów. Otóż nie
    jest. Ten 1% jest naliczany tylko od zakupów u partnerów programu, których
    lista znajduje się tutaj:
    http://programfurora.pl/partnerzy

    Co do tych ekstra-promocji (np. obecnej promocji - 6% za zakup artykułów
    budowlanych, wyposażenia mieszkań i podobnych) nie jest dla mnie do końca
    jeszcze jasne czy działa to tylko u partnerów albo quasi-partnerów, czy też
    działa rozpoznawanie merchanta po MID. Mam jednak wstępne podejrzenia, że
    nie jest to do końca tylko rozpoznawanie po MID, ale to się okaże w
    najbliższych tygodniach.

    Uważam, że reklamy tej karty oraz Programu Furora nieźle wprowadzają
    konsumentów w błąd. O ile to drugie było dla mnie w zasadzie prawdopodobne
    (choć reklamy i regulamin wyraźnie sugerują coś innego) to bylem przekonany,
    że cashback 1% jest od wszystkich zakupów. Karta po okresie testów pójdzie
    do szuflady. No chyba że kiedyś będę się wybierał na zakupy do firmy MEBLE
    SYNAK, Ekspo, Gzella, Lanoro albo podobnej. Względnie do Apteki Na Lotnisku
    lub Salonu Feminine Collection Wiśniewska Mirosława - cokolwiek tam się
    kupuje. :-)