  • Data: 2009-01-13 19:29:29
    Temat: Re: karta debetowa i bankomaty
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 20:07, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > No cóż wyższa chałtura bankowości ...
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    >
    > Erazmus

    Dostałem dziś maila, ze podałem niewłaściwe telefony do pracodawcy.
    Przedtem kazali spłacić do końca kredyt - spłaciłem. A ponoć trzeba te
    telefony zweryfikować (a przy okazji fakt mojego zatrudnienia), bo
    takie są procedury. Podałem właściwe, tylko nie przewidziałem, że
    wydanie karty z przeniesienia zajmie Aliorowi tyle czasu - numery
    zostały zlikwidowane. Moim pracodawcą jest moja prywatna spółka z
    o.o., uzywamy w działalności różnych numerów, niekoniecznie na nią
    rejestrowanych. Firma jest w trakcie zmiany siedziby. Jeszcze trochę,
    a oskarżą mnie o wyłudzenie. Co mam teraz zrobić, specjalnie dla nich
    podpisac jakąś umowę na telefon, żeby sobie sprawdzili ? Dać sobie
    spokój z kartą i bankiem ?