  • Data: 2007-12-20 12:40:34
    Temat: Re: karta do internetu
    Od: Krystek <s...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Obie sa podpiete do tego samego konto24pl ?

    Mnie też to ciekawi, bo z tego co kiedyś było pisane na grupie to nie
    można mieć dwóch pre-paidów BZWBK podpiętych do tego samego konta. Nie
    wiem czy w ogóle da się mieć dwie takie karty w BZWBK. Mam Allekartę,
    ale zastanawiam się czy nie zmienić jej na kartę Money, bo coś chodzą
    słuchy o chęci zakupu Allegro przez eBay i tak sobie myślę, czy się w
    związku z tym coś nie zmieni (na gorsze).

    K.