  • Data: 2013-10-08 12:14:16
    Temat: Re: karta do konta walutowego w USD rozliczana w EUR - BZWBK
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-10-08 12:00, *MrMrooz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > A od kiedy Citi ma możliwość podpięcia kredytówki pod konto, wszystko jedno czy
    walutowe czy nie? ZTCP, to można było debetową do konta złotówkowego przepinać - i
    wtedy płatności bezgotówkowe (chyba) szły z konta walutowego, ale wypłaty z
    bankomatów ze złotówkowego. Nie jestem pewien czy płatności czy wypłaty z bankomatów
    były z walutowego po podpięciu, ale na pewno nie była to kredytówka.

    Straciłem pewność co do tej kredytowej... :)
    Natomiast na 100% żywe USD pobierane są z konta tylko przy wypłatach z
    bankomatów (Citi bezprowizyjnie). Płatności bezgotówkowe przeliczane są
    (przy takiej karcie Citi podpiętej do konta USD) najpierw na EUR po
    kursie MC, potem na złotówki i dopiero w trzeciej kolejności na USD co
    oczywiście czyni taki manewr zupełnie nieopłacalnym - tak mi
    przynajmniej powiedział gośc na infolinii Citi.

    Chyba wezmę w takim razie kartę kredytową MC z Synca godząc się na
    jednokrotne przeliczenie z USD na PLN, bo lepszej alternatywy dla
    płatności bezgotówkowych na ten moment nie widzę. :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om