eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta inteligo w internecieRe: karta inteligo w internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-ma
    il
    From: Mok <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta inteligo w internecie
    Date: Thu, 30 Jan 2003 22:12:55 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <5...@4...com>
    References: <b1b7ta$18m$1@phone.provider.pl> <b1bol6$1iob$1@foka.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: vo72.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1043961581 28910 80.50.134.72 (30 Jan 2003 21:19:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jan 2003 21:19:41 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.92/32.572
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226321
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 30 Jan 2003 18:50:07 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    >zgłoś do inteligo
    >oni rejestrują wszystkie skargi i kierują do euronetu (twierdzą, że to
    >właśnie euronet coś popsuł)

    No fajnie, problem w tym, że powtarzają to od 3 tygodni (a w rzeczywistości
    pewnie od początku roku). To się nazywa troska o klienta. Miesiąc czasu nie
    wystarcza, by się dowiedzieć w czym problem i kiedy zostanie rozwiązany.
    Czy Euronet prowadzi jakąś działalność charytatywną, że Inteligo jedynie
    powtarza "my nie mamy na to wpływu"? Mogli chociaż zawiadomić klientów, gdy
    problem się pojawił, ale po co...

    -Mok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1