  • Data: 2006-01-04 07:15:44
    Temat: Re: karta kredytowa dla studentów w mbanku - pytanie
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3hd8lcbs1.fsf@defiant.localdomain...

    > Niestety bedzie Ci bardzo trudno je obronic. Niech chleb kosztuje tylko
    > zlotowke i jedz tylko 1 tygodniowo... 52 zlote rocznie, jest wiele
    > tanszych KK.

    ROTFL
    Przypomnę Ci o tym prostym fakcie, że chleb jako pożywienie jest niezbędny
    do życia a KK niekoniecznie. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że ktoś kto
    wydałby ostatnie pieniądze na KK zamiast na chleb jest mega głupcem.
    Jeżeli nie stać kogoś na zakup chleba za gotówkę to kupując go na kredyt
    pakuje się w paszczę lwa (banku).W takiej sytuacji lepiej poszukać ckleba
    na śmietniku, bo biorąc go na kredyt zapłaci się za niego ostatecznie
    astronomiczną cenę. Bank już tego dopilnuje...

    Reasumując...
    Pisząc to co napisałem chciałem tylko przestrzec osoby które mogą wpaść w
    wir wydawania "łatwych" pieniędzy ze swojej "dziewiczej" studenckiej KK
    które za 52 dni niestety trzeba będzie oddać. Nie wiem natomiast co Ty
    chcesz wykazać... bo jeżeli to, że KK mogą beztrosko używać ludzie bez
    kasy to zastanów się co robisz.
    Ty prawdopodobnie wiesz jest działa KK - ja też, oraz dodatkowo znam jej
    ukryte koszty i są dla mnie nie do zaakceptowania, nawet kart wydawanych
    na rok za darmo.
    Nie mam zamiaru swoim portfelem wspierać bankowej lichwy jaką jest produkt
    pt. KK.

    --
    pozdrawiam
    P.