eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta kredytowa - ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe › Re: karta kredytowa - ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe
  • Data: 2008-05-12 00:04:36
    Temat: Re: karta kredytowa - ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g00op3$6d1$1@inews.gazeta.pl...
    > "kashmiri" <k...@i...pl> wrote in message

    > Od zlozenia wniosku do otrzymania karty? Musialo sie bardzo poprawic, bo
    > jak ja skladalem nieco ponad rok temu to trwalo ok 2 tygodni. 1 dzien
    > przesylka karty + 1 dzien produkcja, to oznacza, ze decyzja musi byc
    > podjeta w dniu zlozenia zniosku.

    U mnie było z przeniesienia. Decyzja w Mille wprawdzie nie od ręki, bo
    składałem wieczorem, a panowie decydenci tylko do 17:00 - ale na 3 dzień
    roboczy karta była do odbioru w oddziale, a karta dodatkowa przyszła pocztą
    2 dni później.

    W Rajfi znacznie wolniej, po 3 tygodniach niby kartę już mam, ale nadal
    czekam na PIN i wykonanie przelewu spłacającego zadłużenie (mówią że gdzieś
    zgubili, cały czas słyszę "możę jutro"). Za to obsługa w oddziale wydała mi
    się (tylko wrażenie?) znacznie bardziej kompetentna.

    k.