  • Data: 2006-08-08 16:16:03
    Temat: Re: karta kredytowa pytanie
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:ebac0i$bcf$1@news.onet.pl...

    > Do zapłaty będzie 3% jak przy wyciagnięciu gotówki z bankomatu
    > KK?

    Naliczyli chyba 3% prowizji (jak za wyplate z bankomatu obcego).
    Po reklamacji zmienili na 0% (jak z bankomatu wlasnego). Ale byly
    odsetki. Tak dziwnie jakoś.

    Teraz jak juz Rajfi sprzedal wlasne bankomaty i ich nie ma, bylo
    by chyba 1,5% prowizji (jak za Euronet), albo 3% (jak za obcy) ale
    nie testowalem.

    Mnie tez opowiadano (podobno na wlasnych przykladach), ze jest to
    traktowane jako bezgotowkowa operacja, ale sie w moim przypadku
    nie sprawdzilo. Byc moze zalezy to od kasyna, albo wrecz od osoby
    obslugujacej POS, bo jakos nie chce mi sie wierzyc zeby ludzie bez
    powodu opowiadali takie historie.

    marekz