  • Data: 2004-12-15 06:23:56
    Temat: Re: karta kredytowa w BPH
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Kiedy składałeś wniosek?

    w listopadzie, ale w umowie jest napisane że promocja dotyczy umów zawartych
    do 30 listopada
    a umowa byla zawarta juz w grudniu

    > Są traktowane jak transakcje bezgotówkowe. Jak spłacisz w grace period to
    > nie ma odsetek, jak nie, to 22,90.

    hmm i jeszcze ktoś pisze, ze przedluzają to do konca kwietnia....
    czy ja dobrze kombinuje? - na drugi dzien po wygenerowaniu wyciagu przelewam
    gdzies np. 1000 zł i za 54 dni będę musiał zwrócić 1005?

    trainer