  • Data: 2005-05-30 09:53:28
    Temat: Re: karta płatnicza
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    net napisał(a):

    > Jeszcze mam pytanie jaka jest szansa odzyskania pieniędzy jeśli ktoś
    > dokonywał transakcji zdalnej wykorzystując dane mojej karty.

    Raczej stuprocentowa.

    > Bank
    > odpowiada dopiero za takie transakcje dokonane po zastrzeżeniu karty.

    Znowu mylisz dwie sytuacje. Zgubienie/kradzież karty i nieautoryzowane
    wykorzystanie numeru karty.

    > co jeśli np nieuczciwa firma obciąży mnie za dwa towary zamiast za jeden
    > ?

    Reklamacja.

    > Zwróci mi bank pieniądze?

    Tak.

    > A może powinienem na bieżąco obserwować
    > takie transakcje i do kilku godzin czy dni reklamować w banku żeby nie
    > dopuścili do transakcji?

    Jak chcesz nie dopuścić do czegoś, co już nastąpiło?

    A po drugie - mam wrażenie, że już Ci wyjaśniłem, że to nie bank
    decyduje sobie którą transakcję zaksięgować, a którą nie.