  • Data: 2009-08-26 14:53:02
    Temat: Re: karta roku - wyglad
    Od: Gr <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl pisze:

    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=102,Nowe-wizerunki-
    kart-debetowych

    > gdy zakładałem konto w aliorze wcisnięto mi brzydką debetówkę ale bez
    > opłaty za wydanie. Na podanym linku jest informacja że wydanie tej karty
    > z kotkiem kosztuje 10zł. Czy dobrze rozumiem że 10zł płacą TYLKO fani
    > kotków i łódek, a użytkownicy zwykłej debetówki otrzymują ją gratis?

    Karty z wizerunkiem oraz z technologią paypass są wypukłe, można nimi
    normalnie płacić w necie (w przeciwieństwie do płaskiej Maestro).
    Dlatego IMO warto dać JEDNORAZOWO 10zł za tą funkcjonalność. Z tego co
    się orientuje to tylko Alior obecnie (na pewno był pierwszy) oferuje
    karty debetowe Mastercard.