  • Data: 2008-08-12 17:07:08
    Temat: Re: karta z autoryzacja pin
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:6c38fef1-da64-47f6-aacc-e520c25ba510@8g2000hse.
    googlegroups.com...

    > A zauwazyles, ile osob na grupie posiada karty Citi i argumentuje to
    > tym, ze maja zaufanie do ich systemu uznawania reklamacji?
    > Moze bankowi jednak oplaca sie, uznac reklamacje na podstawie swoich
    > ekspertyz i procedur wewnetrznych, splacajac ja ale zyskujac za to
    > wdziecznego klienta i kilku zacheconych przez niego?

    Pytanie ilu z nich musialo skladac reklamacje na transakcje dokonane karta
    skradziona lub zeskimmowana, a ilu opiera sie tylko na opiniach.
    Ja przez 10 lat uzywania kart nie musialem takiej reklamacji skladac ani
    razu. Zdarzaly mi sie za to reklamacje zwiazane z blednym naliczeniem oplat
    przez banki (na marginesie, w Citi bylo ich najwiecej).

    MK