  • Data: 2008-08-13 07:47:55
    Temat: Re: karta z autoryzacją pin
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 09:18:04 +0200, otrov napisał(a):

    > Znał ktoś Twój pin - znał. Bank ma w d**ie jakim sposobem poznał, za
    > transakcje nie odpowiada.

    Bank może nie odpowiadać, ale posiadacz karty też nie odpowiada. Art. 28
    ust. 1: "Posiadacza obciążają operacje dokonane przez osoby, którym
    udostępnił kartę płatniczą lub *ujawnił kod identyfikacyjny*."

    Jeśli zatem dojdzie do sklonowania karty i rozpoznania pinu, to posiadacz
    karty nie ponosi odpowiedzialności za te transakcje. Takie jest prawo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl