  • Data: 2007-06-28 16:55:23
    Temat: Re: karta za podpis-kruczki
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Goodmen" <B...@o...pl> wrote in message
    news:f60l6p$amo$1@inews.gazeta.pl...
    > Otrzymałem ofertę KZP od mbanku i zastanawiam się co z nią jest nie tak.
    > W ofercie promocyjnej(dla specjanych klientów) pisze ze otrzymam kartę
    > kredytową z limitem xxxzł , za darmo! Do tego jeżeli spałcę zadłużenie w ciągu
    > 54 dni to nie płacę odsetek i kredyt mam w sumie za darmo.
    > Nigdy nie potrzebowałem kredytu , no ale jezeli ma on być za darmo to lepiej
    > może pieniądze trzymać na koncie i żyć za darmowy kredyt.
    >
    > Tylo jedna rzecz mnie niepokoi mianowicie dziadek i ojciec od dziecinstwa
    > tłukli mi do głowy ,że za za darmo to można co najwyżej dostać wp!%^&^l

> [...]
    Mam i używam, wielkich haków nie ma ale:
    - to 54 dni to pod warunkiem że cały limit wykorzystasz w 1 dniu okresu
    rozliczniowego
    - jeżeli tak zrobisz i spłacisz w 100% to faktycznie masz kredyt na x PLN na 54
    dni za darmo ten jeden raz.
    - jeżeli powtórzysz operację w następnym miesiącu naprawdę nic nie już nie
    zyskujesz
    to dotyczy każdej KK nie tylko tej z mBanku przy której z kolei warto pamiętac o
    tym że:
    - karta za darmo przez 1 rok, potem już opłata roczna około 40 PLN (chyba że
    będziesz miesięcznie płacił około 2k PLN tą kartą)
    - spłacać możesz automatycznie ale tylko z eKonta, mając KK kto tam trzyma
    pieniądze...
    - oczywiście można po otrzymaniu wyciagu zrobić zaplanowany przelew na eKonto
    - ale spłata automatyczna wymaga aby środki były na eKonto w dniu spłaty o 20:00
    a znikają one z dostępnych środków dopiero po północy.
    - przez 2 lata zdarzyło mi się ze dwa razy że nie było środków na pełną spłatę.
    Efekt to odestki. Jak nie będzie na eKonto środków nawet na spłatę minimalną
    dodatkowo będzie opłata karna.
    Wnioski ?
    - KK jest wygodniejsza od debetowej
    - warto wziąć i jak będzie mijał rok przenieść KK z jej historią do banku gdzie
    będzie podpieta pod własny rachunek, gdzie można po ludzku zapanować nad
    spłatami
    co mam zamiar w wolnej chwili uczynić....

    TomekD