  • Data: 2010-10-30 00:24:06
    Temat: Re: kartainternetowa 100 wiśni BZWBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kotlet" iaemmd$9am$...@i...gazeta.pl

    >> Lecz sie.

    > popieram :-)

    Ja tym bardziej -- dałem sobie pstryknąć fotkę RTG kręgosłupa. :)
    Ja bym wolał mieć zdrowy kręgosłup -- Ozorowska świnia woli, abym miał złamany. :)
    Jakby mówi owa religia:

    -- Jan Paweł II (wzór do naśladowania) nie odmówił potrzebującej kobiecie
    (Wandzie Półtawskiej) choć była niezbyt atrakcyjna, więc dlaczego Eneuel
    miałby odmówić cioci :) Stalenczyk? :)

    Słusznie Ozorowska świnio? Jeśli kobieta każe -- mężczyzna musi?
    Nie można odmówić?! Samul marudził (bez widocznego związku) o tym,
    jak to kobieta jest winna uwodzenia, nie mężczyzna... Dopiero po
    latach pojąłem, że chodziło mu o Półtawską i Jana Pawła II. :)

    A ja odmówiłem Łucji Stalenczyk. :)
    I co mi zrobisz? Złamiesz mnie?
    A co będzie, jeśli i kręgosłup pokonam?!
    Powiesz, że to niesprawiedliwe warunki, bo i astmę
    mam prawdopodobnie od dziecka, i reumatyzm?... Powiesz,
    że jestem weteranem przywykłym i do cierpienia,
    i do samotności, i do walki z ułomnościami ciała? :)

    W takim razie -- po co rozpoczynałeś ze mną wojnę? :)
    Toż Świetlicki znał moją nieustępliwość. :)
    A Samul mówił wam (sługom szatana) o tym, że ze mnie
    żaden ,,rozmówca'' -- potrafię kryć swoje myśli zarówno
    w (jakże dobrze znanym Samulowi) milczeniu, jak
    i (w nieznanej Samulowi) w gadatliwości...

    -=-

    Ilu ludzi trzeba było zdeprawować, aby przygotować ich na to, co
    było nieuchronne -- na wieść o cnotliwym_inaczej życiu wielkiego
    Polaka? Albo by opluli swego papieża, albo by przyznali: ,,nikt
    z nas nie jest bez winy; wybaczmy zatem''... :) Jan Paweł II
    wybrał to ostatnie rozwiązanie. :)

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438
    | 740 08 . .17 . 739 F|l 430 .09 .
    . 428
    | 730 09 1112 16 18 . . . 729 E|i 420 08 10 1213
    .1617 19 . 24 . 416
    P|l 720 1314 VVDD24 . 27 719 V|t 410 11 1415
    18 22 .27 . 410
    E|/ 710 15 VVVV . . 709 |r 400
    20 . .26 397
    F|m 700 10 *1920* 2223**2526 *28 690 1|y 390
    *23 25 *28 393