    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
    Date: Tue, 8 Sep 2015 21:04:35 +0200

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:44:02 +0200, m7marek napisał(a):

    > Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > A na ich stronie kłamią, przy produkcie
    > "0 zł za korzystanie z karty"
    > i nie ma tam żadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

    Mnie grupa już wyedukowała - zanim się w cokolwiek nowego wpakuję czytam
    TOiPy i regulaminy od góry do dołu i z lupą.

    Ponadto jak widzę "zero za korzystanie", to natychmiast mi się zapala
    lampka alarmowa "a ile za niekorzystanie?" ;)

    > A jak problem rozwiązałaś?

    Mam nieinternetową, ale to raczej bez znaczenia, bo moja karta ma
    identyczny warunek.

    Kupiłam prepaida aby go używać (taki kaprys, wolę prepaida od
    debetówki), więc taki wymóg dla mnie nie miał znaczenia :)

    --
    Imka