eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?Re: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
  • Data: 2016-11-25 19:45:51
    Temat: Re: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 25.11.2016 o 07:43, Kris pisze:

    > W wątku o Lidlu krytykowano rodaków że wstyd przynoszą itp bo cwaniaczą oddając
    towar zgodnie z literalnym zapisem regulaminu promocji. Podobno dorosnąć powinniśmy.
    > A świadome niepłacenie należnych opłat to nie podobne zjawisko?

    Nie bądźcie, Towarzyszu, tacy do przodu. Rzeczone opłaty nie są widoczne
    w historii karty, ba - nie są nawet widoczne jako ujemne saldo rachunku
    karty. Widać tylko nic nie mówiący zwrot "suma opłat zawieszonych",
    wynoszący zresztą "0.99", chyba że z domyślnego widoku historii
    transakcji na tej karcie (od 1 dnia aktualnego miesiąca) zmieni się na
    taki obejmujący dłuższy okres niekorzystania z tej karty.
    Serwis www z którego obsługuje się te karty zawiera PDF zalinkowany pod
    "Pomoc FAQ", zawierający tabelę "Opłaty za kartę i usługę Przelewy SMS",
    w której nie ma słowa o tej opłacie. Wspomniana TOiP też nie mówi o tym
    że opłata zostanie pobrana - informuje tylko, że "opłata może zostać
    naliczona", więc jak najbardziej słuszne jest założenie, że
    skoro może zostać naliczona, to nie musi - np. wtedy gdy nie ma z czego
    (bo karta jest wyzerowana).
    Z obsługi takiej karty (np. jej zamknięcia) wymigują się oddziały
    fizyczne ("panie, my tych kart nawet nie sprzedajemy"), a na infolinii
    jest jeszcze zabawniej - tam da się zastrzec tylko kartę zagubioną, a że
    te internetowe nie mają formy fizycznej, to zgubić ich się nie da, i
    odsyłają do oddziału fizycznego, w którym gdyby sobie nie radzili, to
    powinni dzwonić do nich, to pouczą jk zamknąć i wydać klientowi
    stosownego PDFa. Żenada ze strony banku jednym słowem, a nie
    złodziejstwo/cwaniactwo była udającego klientów Lidla.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.11.16 21:37 Kris
  • 25.11.16 21:49 Kris

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1