  • Data: 2016-11-25 21:37:03
    Temat: Re: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 19:46:06 UTC+1 użytkownik knrdz napisał:
> [...]
    towar zgodnie z literalnym zapisem regulaminu promocji. Podobno dorosnąć powinniśmy.

    > Nie bądźcie, Towarzyszu, tacy do przodu. Rzeczone opłaty nie są widoczne
    > w historii karty,
    Ludziska którzy wyżej piszą że blisko stowe za karty mają naliczone to fantazjują?
    >ba - nie są nawet widoczne jako ujemne saldo rachunku
    wyżej użytkownicy tych kart inaczej piszą. Ale ja sie nie znam bo nie mam;)
> [...]
    > wynoszący zresztą "0.99", chyba że z domyślnego widoku historii
    > transakcji na tej karcie (od 1 dnia aktualnego miesiąca) zmieni się na
    > taki obejmujący dłuższy okres niekorzystania z tej karty.
    > Serwis www z którego obsługuje się te karty zawiera PDF zalinkowany pod
    > "Pomoc FAQ", zawierający tabelę "Opłaty za kartę i usługę Przelewy SMS",
    > w której nie ma słowa o tej opłacie. Wspomniana TOiP też nie mówi o tym
    > że opłata zostanie pobrana - informuje tylko, że "opłata może zostać
    > naliczona", więc jak najbardziej słuszne jest założenie, że
    > skoro może zostać naliczona, to nie musi
    Znaczy błąd systemu skoro tu piszą ze prawie stowe mają naliczoną;)
    > Z obsługi takiej karty (np. jej zamknięcia) wymigują się oddziały
    O innych kartach piszesz? Bo wyżej kilka postów że via net zamkneli.
    >Żenada ze strony banku jednym słowem, a nie
    > złodziejstwo/cwaniactwo była udającego klientów Lidla.
    Żenada ze strony userow e używali i płacić nie chcą. Dokładnie tak jak klienci Lidla.

    Tak mnie zastanawia- do czego rodak jeszcze się posunie żeby nie zapłacić należnej
    opłaty. A to równowartość marnego piwa via karta.
    I później tacy uchodźcy jak Witek np plują na Polakow