  • Data: 2009-02-28 20:00:09
    Temat: Re: karty kredytowe a bankowy tytul egzekucyjny
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lbz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:goc4cr$s08$1@news.wp.pl...

    > czy w millenium mozna miec dostep do rachunku karty przez net nie majac
    > konta osobistego?

    Można.

    > czy widac tez blokady autoryzacyjne czy tylko obciazenia?

    Nie jestem absolutnie pewien, bo używam tych KK tylko do przelewów, ale
    Mithos pisze, że można, znaczy można.

    > czy mozna zmienic pin w bankomatach?

    Przypuszczam, że można. A na pewno można przez internet.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3896 (20090228) __________

    http://www.eset.com