  • Data: 2009-03-02 06:38:14
    Temat: Re: karty kredytowe a bankowy tytul egzekucyjny
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 22:35:32 +0100, lbz napisał(a):

    > A jeszcze nie dopelnisz jakiejs formalnosci, bo ciebie nie bedzie stac na
    > prawnika, a bank ma stadko prawnikow i przechlapane.

    Jak bank weźmie za dużo i będziesz miał no to papiery to podejrzewam, że
    znajdzie się sporo chętnych prawników do popracowania za % od
    odszkodowania.

    Przepisy są złe ale są i niestety ciężko coś na to poradzić.
    Tylko pytanie czy chcielibysmy likwidacji całkowitej tego przywileju
    banków? Bo jakoś nie uśmiecha mi się szukanie do kazdego kredytu 3 żyrantów
    i przedstawiania róznych zabezpieczeń.

    --
    Kojer