    From: Catbert <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karty kredytowe millenium a BPH - czy wymagany PIN?
    Date: Thu, 07 Dec 2006 16:25:37 +0100

    plusz napisał(a):
    > W artykule news:el7gus$8et$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > ok
    > dzięki za info - trochę mnie to uspokoiło :)
    >
    > jeszcze dwa dodatkowe pytania
    >
    > 1. czy zawsze system będzie pytał o cyfry peselu/dowodu/paszportu?
    > trochę to niewygodne
    > 2. czy można podglądną listę blokad na karcie i termin upływu? w BPH
    > można o ile pamiętam

    cyfry z PESEL'a - niestety tak;
    blokady są widoczne od razu - ale jako suma, dopiero po zaksięgowaniu
    widać, co to było.

    w sumie niezłe, trzeba tylko powyłączać ubezpieczenia - nie pamiętam czy
    zawsze i wszystkie się da, mnie jakieś jedno- dwa jeszcze się pałętają -
    ale mam w Mille łącznie z dodatkowymi i elektronami 7 szt., więc nie
    dałem rady zapanować :)))

    Pzdr: Witek