  • Data: 2006-07-10 17:35:40
    Temat: Re: karty typu co-brand w Polsce
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:uc25b25jme960t4d8gga6v7nmmu1orto24@4ax.com...

    > BTW: ja próbowałem przerobić swoją lojalnościową kartę Geant na
    > kredytową i bank stwierdził, że może mi dać kredyt mniejszy niż
    > dwukrotność kwoty, którą u nich wydaję miesięcznie, czyli... 500
    > zł.
    > Chwilę wcześniej usłyszałem, że jako trędo..., tzn. prowadzący
    > działalność gospodarczą 1500 limitu dostanę spokojnie, a może i
    > więcej...
    >
    > Pani pozostała z niewielkim problemem: podpisanym wnioskiem i
    > umową
    > bez podpisu.

    A ja, jako ze zbieram plastiki, wzialem limit 500 zł. To jest
    podobno maksymalny limit przyznawany prowadzacym d-g bez
    przedstawiania swistkow. Na wiecej chcieli pity albo zaswiadczenia
    o niezaleganiu, a jak mam z 10 kart, to do zadnej innej nie
    chcieli nigdy. Faktem jest, ze to bylo calkowicie "na gebe", jako
    telefon "do firmy" podalem jedna ze swoich komorek i oczywiscie
    nikt niczego nigdzie nie sprawdzal (kontrolnie podalem bledna
    nazwe firmy).

    Jestem naprawde gleboko wzruszony tym limitem i wszystkim sie
    chwale ta karta. Teraz tez sie nie moglem powstrzymac. :-)))

    marekz