  • Data: 2006-12-07 12:09:58
    Temat: Re: karty z chipem
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisal(a):

    > To też jest bardzo dobry pomysł. Nie robię codziennie zakupów na 5000,
    > więc limit na poziomie 500zł (lub niższy/wyższy - w zależności od tego,
    > jakie kto ma potrzeby) powinien wystarczyć. A przed większymi zakupami
    > zawsze można go tymczasowo zwiększyć.

    O ile ma się odpowiednią kartę. :) Np. w Raiffeisenie trwa to dwa dni
    i to nie ma sensu. W Multi trwa to chwilę i można nawet przez telefon
    stojąc w sklepie.

    > Nie ma co się łudzić - jeśli sami nie będziemy dbali o bezpieczeństwo
    > własnych pieniędzy, to nikt za nas tego nie zrobi. Najsłabszym ogniwem
    > wszelkich zabezpieczeń i tak zawsze jest człowiek.

    No właśnie. Dlatego ja się staram - niskie limity, PINu używam tylko
    do jednej karty, podpiętej do subkonta w którym mam tylko "żelazne 500 zł"
    do wyjęcia z bankomatu itd. Niektórzy, także na tej grupie, mnie z tej
    okazji wyśmiewają jako paranoika - no cóż ;)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/