  • Data: 2009-08-13 21:58:19
    Temat: Re: keszbek po polsku :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h5rc21$id3$...@i...gazeta.pl

    > Wypowiedź matki gorączkowo szukającej :) zięcia dla swej starzejącej się pociechy:

    > -- I co z tego, że moja córka nie jest dziewicą?
    > Przecież może się porządnie umyć. ;)

    > Miałem ochotę powiedzieć, że najlepsze są do tego
    > szczotki do mycia butelek, ale powstrzymałem się. :)

    Wyższym ;) dziewczynom polecam [długie na 3/4 metra] szczotki
    do kaloryferów a puszystym -- [szerokie] szczotki do kibla. :)
    Szczotek do butelek już nie widuję w sklepach -- wyglądały tak,
    jak te do kaloryfera czy kibla, ale były krótkie jak kiblowe
    i wąskie jak kaloryferowe. :)

    Podczas gdy dzisiejsi biznesmeni, którzy dorobili się na handlu wódką,
    pili mleko ze szklanych butelek (które szorowali takimi szczotkami), ja
    piłem już latami mleko UHT z Łowicza. Opakowanie w tamtym czasie nie
    różniło się zbytnio od dzisiejszych kartonów, ale mleko można było pić
    do roku (teraz do pół roku) od czasu ,,produkcji''. Takie też mleczko
    dawałem do picia swoim kotom -- przybłędom. :)

    Słudzy miłości zburzyli mój świat.

    A teraz twierdzą, że Tusk jest zbrodniarzem finansowym, zaś Rydzyk
    jest świętością. Niestety ;) to Tusk odbudował z publicznych pieniędzy
    zburzone przez tornado domy, podczas gdy Rydzyk niemiłosiernie wysokim
    kosztem dba ;) o ekologię, budując za społeczne pieniądze swoje studnie
    i elektrownie ,,geotermalne''...

    Nie polubiłem Tuska, ale trzeba upaść na głowę, aby ganić człowieka
    za to, że pomaga innym ludziom lub wielbić za to, że marnuje ludzką pracę.

    -=-

    -- Dlaczego pani nie chce, abym ożenił się z jej córką?
    -- Bo masz stary samochód.

    Po jakimś czasie:

    -- Dlaczego pan nie chce ożenić się z moją córką?
    -- Bo jest stara.

    -==-

    Jest i inna wersja wydarzeń:

    -- Dlaczego pani nie chce, abym ożenił się z jej córką?
    -- Bo kupiłeś używany samochód.

    Po jakimś czasie:

    -- Dlaczego pan nie chce ożenić się z moją córką?
    -- Bo jest używana.

    I podobna:

    -- Dlaczego kpisz ze mnie?
    -- Bo nabyłeś używany samochód.
    -- Jest w dobrym stanie.
    -- Ożenisz się ze mną?
    -- Nie.
    -- Dlaczego?
    -- Bo będą ze mnie kpić.
    -- Dlaczego?
    -- Powiedzą, że nabyłem używaną kobietę. :)
    -- Powiesz im, że jestem w dobrym stanie?...

    Powyższe obrazuje wpływ samochodu o nazwie Nowe Volvo S40 na moje życie. :)
    (może dialogi nie wyglądały dokładnie tak, ale ich treść była właśnie taka)
    Nowy samochód nawrócił ;) do mnie niejedną dziewczynę. :)
    (na szczęście dziewczyny te zdążyły już pozbyć się ;) zarówno
    swego dziewictwa, jak i swojej młodości,a nawet swojej atrakcyjności)
    Stara panna Mercedes przeżyła ze mną wiele -- lat i wydarzeń...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    -- Jak Ci się podobam?
    -- Idź szybciej.
    -- Dlaczego?
    -- Idąc tak powoli, nie zdążysz zajść. [w ciążę]

    (oryginał też wyglądał nieco inaczej)