  • Data: 2012-09-11 15:29:21
    Temat: Re: keszbek w synku
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.09.2012 Zyga <z...@w...pl> napisał/a:

    > A ja się zasugerowałem tym co tu napisali:
    > http://samcik.blox.pl/2012/08/Robisz-zakupy-w-necie-
    karta-Alior-Sync-Mozesz.html

    > I im uwierzyłem :/ A ostatio robiłem trochę zakupów w stanach i 5%
    > przeszło koło nosa :/

    no wlasnie, ja nie doladowywalem konta sam wczesniej,
    a przy zerowym stanie, obciazylem je i automatycznie pobral sobie
    kwote z karty, uzywa pewnie CVV2 ktory wczesniej musialem podac paypalowi
    i wtedy system Synca widzi to inaczej.
    Co sie dziwic w sumie, 5% to sporo wiecej niz prowizja paypala
    i mozna by przelac na konto paypal 20k, przeslac dalej to na konto
    do siebie i liczyc profity ;)