  • Data: 2022-02-03 12:49:21
    Temat: Re: kiedy Budapeszt w Warszawie?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W opowiadaniach z kryzysu pojawiają się też zbiorcze worki - z cukrem, kaszą itp.
    sypkimi - z których w sklepach było odsypywane do torebek (torebkę pewnie trzeba było
    przynieść samemu).
    > Worek nominalnie np. 25kg ważył trochę więcej - zapas na ew. rozsypanie.
    > Jak sklepowa była uważna, to ten zapas miała dla siebie, mogła ew. opylić (e tam
    opylić, zamienić, barter kwitł, piniądze PRLowski były tak samo udawane jak praca).
    > Ciekawe, ile było tego zapasu - kolega w firmie nalegał, żeby do produkcji kupować
    10% więcej elementów.
    > Ogólnie to dobrze, było potem na prototypy, nie trzeba było robić tylko ze śmieci.
    > Tradycja trwa do dzisiaj - dzięki temu z jednej fiolki można zaszczepić 6 osób, a
    nie 5 (choć byli podobno i tacy, co dostali całą fiolkę).

    a pamiętasz młynki do kawy stojące w sklepach społem?
    też zawsze trochę kawy w nich zostawało...

    no i wujek, bogaty gość, bo na cpn pracował, po tankowaniu auta zawsze
    pistolet wkładał do wiadra...zawsze coś tam skapnęło jeszcze

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje