  • Data: 2009-01-27 03:34:27
    Temat: Re: kilka karcianych pytań kredytowo - wypukłościowych
    Od: victor <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 01:03:24 +0100, rafal napisał(a):

    > Pyt. 3. Czy da radę wyciągając np VISĘ Classic Mbanku do konta w Euro
    > (wypukła, bez napisów debit czy coś w tym stylu) wypożyczyć samochód
    > mówiąc, że to kredytowa?

    Wyciagajac debetowa VISE MultiBanku (wypukla) w USA i mowiac ze to
    kredytowka da sie. Podobniez w sklepach, gdy trzeba w terminalu okreslic,
    czy to debit czy credit wciskasz credit i transakcja normalnie przechodzi
    bez PIN-ow a czasem i bez podpisow (takze chipowa).
    Obciazenie po czasie bez udzialu posiadacza tez jest mozliwe - wyprobowane
    w kilku hotelach.

    > Pyt. 4. W jakim banku można dostać wypukłą kartę debetową do konta w
    > złotówkach?

    Np. MultiBank - oplata bodaj 30PLN rocznie. Mam taka i sprawdza sie w roli
    kredytowki do wlasnie takich celow jak wyzej.

    Pozdrawiam,