eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikilka notowań kursów walut dewiz w ciągu dnia kredyt rata › Re: kilka notowań kursów walut dewiz w ciągu dnia kredyt rata
    From: "Emka" <e...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kilka notowań kursów walut dewiz w ciągu dnia kredyt rata
    Date: Tue, 17 Feb 2009 14:28:22 +0100

    <r...@g...pl> napisał

    > Witam, na wczoraj miałem zapadalność raty kredytu mieszkaniowego
    > przeliczangeo w CHF. Kredyt mam w banku millenium. W ciągu dnia bank
    > publikuje kilka kursów i oczywiście ściągneli mi po najwyższym, a akurat
    > wczoraj w ciągu dnia różnica była rzędu 12gr(!). Czy tak mogą, czy jednak
    > jest na banki w tej kwestii jakiś bat? pozdrawiam
    > PS. wściekłem się

    Wg infolinii Millenium (pytałam o tę samą kwestię kilkanaście dni temu) mają
    obowiązek ściągać na koniec dnia wg średniego kursu wyliczonego z całej puli
    kursów sprzedaży danego dnia. Czyli nie mogą wg najwyższego. Ale jeśli już
    opublikowali ten kurs na swojej stronie jako obowiązujący, to chyba niewiele
    zdziałasz, bo jak im udowodnisz, jakie były kursy sprzedaży w ciągu całego
    dnia? :(

    Swoją drogą niezły mają dzisiaj spread na CHF. Ponad 20 gr :-/ A na EUR
    ponad 23 gr.

    Pozdrawiam
    Emka