  • 1. Data: 2009-02-17 12:23:38
    Temat: kilka notowań kursów walut dewiz w ciągu dnia kredyt rata
    Od: " " <r...@g...pl>

    Witam, na wczoraj miałem zapadalność raty kredytu mieszkaniowego
    przeliczangeo w CHF. Kredyt mam w banku millenium. W ciągu dnia bank
    publikuje kilka kursów i oczywiście ściągneli mi po najwyższym, a akurat
    wczoraj w ciągu dnia różnica była rzędu 12gr(!). Czy tak mogą, czy jednak
    jest na banki w tej kwestii jakiś bat? pozdrawiam
    PS. wściekłem się

  • 2. Data: 2009-02-17 12:47:53
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jest, złóż na pismie wniosek o przeliczanie rat wg konkretnej tabeli (w innym banku
    zwykle najlepiej wg pierwszej porannej, bo wtedy mają najmniejsze widełki, policz
    sobie % spreadu).
    Ale to z góry musisz złozyć, nie wstecz.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-02-17 13:28:22
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    <r...@g...pl> napisał

> [...]
    > wczoraj w ciągu dnia różnica była rzędu 12gr(!). Czy tak mogą, czy jednak
    > jest na banki w tej kwestii jakiś bat? pozdrawiam

    Wg infolinii Millenium (pytałam o tę samą kwestię kilkanaście dni temu) mają
    obowiązek ściągać na koniec dnia wg średniego kursu wyliczonego z całej puli
    kursów sprzedaży danego dnia. Czyli nie mogą wg najwyższego. Ale jeśli już
    opublikowali ten kurs na swojej stronie jako obowiązujący, to chyba niewiele
    zdziałasz, bo jak im udowodnisz, jakie były kursy sprzedaży w ciągu całego
    dnia? :(

    Swoją drogą niezły mają dzisiaj spread na CHF. Ponad 20 gr :-/ A na EUR
    ponad 23 gr.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 4. Data: 2009-02-17 13:36:17
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Emka wrote:

    > Ale jeśli już
    > opublikowali ten kurs na swojej stronie jako obowiązujący, to chyba
    > niewiele zdziałasz, bo jak im udowodnisz, jakie były kursy sprzedaży w
    > ciągu całego dnia? :(

    na stronie Millenium mozna wyklikac cala historie kursow dnia.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-17 13:42:35
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na stronie Millenium mozna wyklikac cala historie kursow dnia.

    Faktycznie, jest taka opcja. Nawet o tym nie wiedziałam :)

    Pozdrawiam
    Emka