  • Data: 2006-06-24 22:46:25
    Temat: Re: kilka pytan na temat kart debetowych
    Od: "I.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > I pewnie nie uwierzysz, że są karty z limitem kilkudziesięcu tysięcy albo
    > więcej (walutę sobie tu wstaw dowolną)?

    Wtracasz sie do dyskusji i od razu walisz mine!
    Czy jest gdzies napisane o limicie czy o NIELIMITOWANYCH kartach
    kredytowych - kapitalkami napisalem by dotarlo!

    > W kontekście pierwszego Twojego swierdzenia - śmiem wątpić, czy masz
    > pojęcie
    > o czymkolwiek związanym z kartami...

    Wiem, wiem jestes chodzaca po swiecie alfa i omega, wszechwiedzacym i
    wszechobeznanym z bankowoscia, na bankowosci zeby zjjadles kilka bankow
    nawet pewnie w zyciu miales i jestes jeynym swiatelkiem ktore cos moze o tym
    powiedziec...

    > BTW: Nie ma takiego słowa "tranzakcja".

    A "swierdzenia" jest?