eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikiller - czas oczekiwania na zwrot środków po zerwaniu lokatyRe: killer - czas oczekiwania na zwrot środków po zerwaniu lokaty
  • Data: 2009-04-06 16:09:37
    Temat: Re: killer - czas oczekiwania na zwrot środków po zerwaniu lokaty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysiek" news:grd8dm$s4h$1@news.dialog.net.pl

    > Wczoraj (niedziela) zerwałem lokatę. Wydawało mi się, że dziś popołudniu
    > powinny wrócić na konto (mBank), a tu jeszcze nie ma. No chyba że się
    mylę?

    Ostatnia sesja przychodząca jest w mBanku o 18.15
    Sprawdź po tej godzinie (tj. za kilka minutek) czy kasa będzie na koncie.

    PS. Czasami mBankowi zdarzają się opóźnienia w księgowaniu pieniędzy na
    koncie. Osobiście miałem takie przypadki, że kasa, która przyszła ostatnią
    sesją do mBanku była dopiero widoczna na moim koncie po 19. Oczywiście wiele
    od tego czasu u bankozaura mogło się zmienić :)

    Pozdrawiam.