  • Data: 2012-05-26 09:19:54
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wydana 18.05
    > dostarczona umowa 21.05
    > dostarczona karta 24.05

    kk już mam, błyskawicznie to się odbyło, kilka transakcji na >300 zł
    zrobiłem, do wtorku powinny się rozliczyć i czekam na termin wysyłania smsów

    zapłaciłem za paliwo (tak najłatwiej) kosztem 7,50 jakie dostałbym na
    karcie z Millennium, do tego jeszcze 10 zł za kk w Multi, jeżeli wygrał
    tego kindla to będzie mnie on kosztował niecałe 20 zł ;-)

    ps
    czy komus juz przyslali nagrode?
    --
    pozdrawiam