  • Data: 2012-06-03 21:55:32
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gral napisał(a):

    > ja tam niby wygrałem kindla, co ogłoszona 23 maja, dziś mamy czerwca
    > trzeci, i nic, dupa blada, cisza. zero kindli, zero kontaktu. czekam
    > sobie :)

    no dobra, zajrzałem tu i tam. mają jeszcze chwilkę. jeszcze tylko
    przeprawa z kurierem (nie ma mnie w domu w godzinach jego pracy) i będę
    kindlił.

    Wysyłka nagród nastapi w ciagu 30 dni roboczych od daty ogłoszenia
    laureatów poszczególnej tury np., jesli zostaniesz laureatem z I tury 30
    kwietnia, to 9 maja zostanie ogłoszona lista zwyciezców i w ciagu 30 dni
    od tej daty zostanie wysłana nagroda przesyłka kurierska na adres
    korespondencyjny.