  • Data: 2009-04-25 15:24:36
    Temat: Re: kk Alior i przeniesienie karty
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Bardzo często to nie działa ponieważ :
    >
    > a) pracownik takiej zgody udziela ustnie, więc osoba odpowiedzialna za
    > przekazania informacji dalej, nie ma na to potwierdzenia,
    > b) osoba przekazująca dalej informację o danym pracowniku nie może
    > zweryfikować komu taką informację przekazuje.
    >
    > Dlatego też niektóre firmy nie udzielają żadnych informacji
    > telefonicznie. Co więcej czasem w ogóle nie da się potwierdzić czy
    > określona osoba w danym miejscu pracuje.

    nie wiem czy przeniosę kartę ale mam nadzieję że kadry odmówią podania
    na telefon takich danych, jeśli nie dostanę przez to karty to trudno
    druga rzecz to jest przeniesienie karty a nie wniosek o nową, obecny
    wystawca nie dzwoni przecież do pracodawcy co rok
    kolejna rzecz odniosłem wrażenie że być może trzeba się zalogować u nich
    do mojego konta i tam też można sprawdzić wpływy- przy umowie o pracę
    dane są chyba jak najbardziej wiarygodne