    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [kk] Przeniesienie kk z mbanku do ...
    Date: Mon, 15 Jun 2009 14:31:34 +0200

    "Konsument" <k...@g...com> wrote in message
    news:5264a6d2-65a7-4e83-8a13-f369d109b2a6@o21g2000pr
    n.googlegroups.com...
    Witam,
    Chciałbym przenieść KK VC z mBanku (dostałem w promocji za podpis) do
    innego banku. Uciekam przed opłatą 58zł, nie robię obrotu 18k
    potrzebnej do zwolnienia ale kolo 8k. Próbowałem załapać się do Aliora
    gdzie mam już konto, ale niestety mój wniosek został rozpatrzony
    negatywnie. Mam prace od marca i umowę do końca sierpnia. A podczas
    wcześniejszych 6 miesięcy nie mam ciągłości finansowej - wykonywałem
    pracę na umowa-zlecenie, umowa o dzieło. W jednym miesiącu duży wpływ
    na konto, w innym mały.

    Generalnie nie mam zastrzeżeń do KK VC mBanku - miło mi służy ale
    wolałbym nie płacić opłaty za kolejny rok. Co polecacie? Fajnie aby KK
    i ew. konto było jak najtańsze (najlepiej darmowe) w korzystaniu.

    Generalnie mozesz miec problem z uzyskaniem KK ze wzgledu na brak umowy na
    czas nieokreslony. Do zakupow w PL dobra i bezkosztowa jest karta Money.pl z
    BZWBK, wystarczy ze robisz 5 trans. bezg. na miesiac i karte masz darmo,
    podglad przez net bezplatny.