  • Data: 2009-06-16 16:01:08
    Temat: Re: [kk] Przeniesienie kk z mbanku do ...
    Od: marco <u...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Konsument pisze:
    > Witam,
    > Próbowałem załapać się do Aliora
    > gdzie mam już konto, ale niestety mój wniosek został rozpatrzony
    > negatywnie.

    Aż stwierdziłem, że muszę dołożyć swoje 3 grosze po dzisiejszej wizycie
    w Aliorze.
    Ponieważ mBank zaczyna mnie coraz bardziej irytować chciałem zrobić
    rozpoznanie jak uciążliwe było by przeniesienie karty z mBanku do
    wyższej kultury.
    Niestety po odpowiedzi na pierwsze pytanie mina Pana w oddziale się
    zmieniła. Pytanie było o źródło przychodów (w moim przypadku DG). Dla
    prowadzących takową procedura uproszczona nie jest już tak prosta.
    Drugie pytanie było o obecny limit. Okazuje się, że powyżej 10K już w
    ogóle nie ma prostej procedury i zaproponowano mi, że powinenem przynieść:

    - oryginał potwierdzenia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
    - j.w. NIP
    - j.w. REGON
    - potwierdzony PIT 36
    - potwierdzoną przez księgową kopie księgi przychodów (niestety pomimo
    zwołania konsylium nie potrafiono odpowiedzieć co w przypadku gdy
    księgowość prowadzę samodzielnie)
    - świeże zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami
    - j.w. z ZUSu

    Jak na mój gust brakowało tylko prośby o odpis aktu urodzenia i wypisu z
    księgi wieczystej o mieszkaniu.

    Wyższa kultura ma tak zawsze czy tylko poznański oddział na Półwiejskiej
    ma tak przyjazne procedury?

    --
    Pozdrawiam,
    MP