    From: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kk bez dochodow (praca na czarno)
    Date: Mon, 22 Jan 2007 15:14:23 +0100

    witek napisał(a):
    > KK jest instrumentem płatniczym do wydawania pieniędzy,

    To jezeli "szybka" linia kredytowa na KK nie jest istotna, a wrecz wg
    Ciebie nie powinno sie z niej korzystac, to jakie widzisz przewagi KK
    nad zwykla karta debetowa? Zalozmy przypadek plaskiej (niewypuklej) KK
    wzgledem plaskiej KD, lub wypuklej KK wzgledem wypuklej KD. Trudno mi
    znalezc pomysl, co mozna KK a nie mozna KD. Oswiec mnie :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net